Komunikowanie się w świecie wirtualnym
Zależy ci na podniesieniu umiejętności komunikacyjnych podczas spotkań wirtualnych? Weź udział w naszych interaktywnych półdniowych warsztatach, podczas których zdobędziesz wiedzę i umiejętności, pozwalające ci zrozumieć, co jest rzeczywiście najważniejsze w komunikacji online.
Dlaczego powinieneś wziąć udział w szkoleniu?
Jednym z oczywistych dziś skutków pandemii Covid-19 jest potrzeba bardziej efektywnego komunikowania się w różnych obszarach, szczególnie w świecie wirtualnym, w którym dziś spędzamy tak dużo czasu zawodowego i prywatnego. Jest to kluczowe nie tylko w czasie kryzysów takich jak pandemia, ale przy każdym istotnym biznesowym przedsięwzięciu, które firma podejmuje i przy każdej interakcji, jaką masz z klientem czy kolegą z pracy.
Efektywna komunikacja online może być krytycznym czynnikiem, decydującym o tym, czy nasze przedsięwzięcia i interakcje będą udane oraz czy osiągniemy nasze cele. Nasze zachowania werbalne, których używamy w każdej interakcji z drugim człowiekiem, nie są przecież z góry ustalone czy niezmienne.
Możemy nad nimi pracować i udoskonalać nasz sposób komunikowania się online, a tym samym osiągać lepsze efekty w biznesie i poprawiać jakość naszego życia zawodowego
Po ukończeniu szkolenia będziesz:
Rozumiał główne wyzwania w komunikowaniu się w świecie wirtualnym i budowaniu zaufania w środowisku online.
Umiał stosować zachowania werbalne kluczowe w tworzeniu jasnego przekazu i rozwoju umiejętności komunikacyjnych niezbędnych w wirtualnym świecie.
Potrafił przygotować się do twoich wirtualnych spotkań/komunikacji online i prowadził je z wykorzystaniem przekonujących informacji.
Angażował uczestników spotkań online w sposób, który zapewni osiągnięcie pożądanego celu i potrafił odpowiednio zarządzać „czasem antenowym”.
Wiedział, jak zastosować elementy opracowania i retoryki do swojej komunikacji online, aby uczynić ją bardziej zrozumiałą, efektywną i zapadającą w pamięć.
Wiedział, jak radzić sobie z różnymi reakcjami odbiorców i umiał wpływać na ich zachowania i percepcję.
W jaki sposób prowadzone jest szkolenie?
To intensywne i interaktywne warsztaty, trwające pół dnia (4 godziny), które wykorzystują różne narzędzia oferowane przez technologię do spotkań online, jak głosowania, funkcje chat czy dodawania notatek oraz pracę w mniejszych grupach w pokojach wirtualnych. Taka formuła pozwoli ci w pełni zrozumieć i opanować nowe umiejętności, co przełoży się na wzrost pewności siebie w komunikowaniu się w świecie wirtualnym.
Warsztaty realizujemy zarówno w formule zamkniętej, jak i otwartej. Szkolenie przeznaczone jest dla każdego, kto używa narzędzi do komunikacji wirtualnej i zdalnej.
Unikatowe know-how: analiza VBA
Verbal Behaviour Analysis (VBA), czyli Analiza Zachowań Werbalnych, to badanie i metodologia szkoleniowa, która stanowi podstawę wszystkich programów Huthwaite International. Naszym celem jest nauczyć cię umiejętności komunikacyjnych maksymalnie zbliżonych do tych, które są używane przez osoby szczególnie efektywne. Zachowania, których chcemy cię nauczyć, są oparte na badaniach Huthwaite, prowadzonych na szeroką skalę przez cztery lata. Podczas tych badań analizowaliśmy zachowania ludzi w bardzo wielu sytuacjach interakcji, aby dowiedzieć się, które z tych zachowań stanowią o efektywnej komunikacji. I właśnie o tym mówimy podczas naszych warsztatów online.
Dzięki naszym warsztatom będziesz:
To szkolenie jest dla ciebie jeśli:
ty lub twój zespół komunikujecie się wirtualnie, aby do czegoś przekonywać lub aby sprzedać
twoim zadaniem jest znalezienie rozwiązań problemów w grupie pracującej on-line
potrzebujesz zbudować lub zarządzać zespołem w warunkach pracy zdalnej