Kodeks Etyki Move4ward Training and Development
- Naszym nadrzędnym celem jest świadczenie usług szkoleniowych i coachingowych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami i doświadczeniem, na najwyższym poziomie merytorycznym i organizacyjnym.
- Dostarczamy naszym Klientom wiedzy i narzędzi we współpracy z renomowanymi międzynarodowymi organizacjami szkoleniowymi i coachingowymi, które udzielają nam do tego licencji.
- Każda nasza usługa jest wykonywana z uczciwością i należytą starannością. W naszej pracy kierujemy się interesem i dobrem Klienta oraz uczestników naszych szkoleń, warsztatów i procesów coachingowych.
- Przed złożeniem oferty na współpracę, prowadzimy badanie potrzeb. Na tej podstawie tworzymy propozycje, które określają cele, zakres, metodologię oraz ceny świadczonych usług. Rzetelnie przedstawiamy Klientowi warunki wykonania usługi, a po jej wykonaniu wystawiamy certyfikaty zgodne z rzeczywistą usługą.
- Trenerów i coachów świadczących nasze usługi dobieramy na podstawie specyficznych kwalifikacji i doświadczenia, aby jak najlepiej sprostać oczekiwaniom naszych Klientów.
- Nasi trenerzy i coachowie mają zarówno wiedzę ekspercką, jak i umiejętność uczenia oraz inspirowania uczestników do stosowania zdobytej wiedzy i umiejętności w praktyce.
- Przestrzegamy zasady poufności we współpracy z naszymi Klientami. Wszelkie informacje uzyskane od Klienta są wykorzystywane przez nas wyłącznie w celu wykonywania obowiązków wynikających z zakresu ustalonej współpracy.
- Gwarantujemy ochronę danych osobowych uzyskanych od Klienta przestrzegając Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Przestrzegamy praw autorskich i posługujemy się takimi materiałami, do których posiadamy prawo.
- Zobowiązania wobec naszych dostawców, pracowników, odbiorców i partnerów regulujemy w sposób rzetelny i terminowy.
- Nie naruszamy dobrego imienia innych podmiotów lub osób (konkurencji) ani nie stosujemy reklamy negatywnej.